Lietuvos verslo kolegija | LTVK
Lietuvos verslo kolegija | LTVK
Personalo skyrius tai IB „Biurometa” bendroji administracija.
Personalo skyriuje dirba 3-4 darbuotojai (skyriaus vadovas(-ė) ir vadybininkai(-ės).
Įdarbinus žmogų, personalo darbuotojai praveda pokalbį su naujai įdarbintu darbuotoju, supažindina su darbo vieta, supažindina su civilinės ir darbo saugos reikalavimais, pravesdami bendrąjį ir darbo vietos instruktažus.
Personalo skyriaus darbuotojai atsakingi už įmonės organizacinę veiklą; jie koordinuoja išorinius ir vidinius įmonės ryšius, organizuoja įvairius renginius, darbuotojų susirinkimus, skleidžia informacija apie įmonę, apskaičiuoja darbo užmokestį, nuolat papildo įrašus asmens kortelėse, registruoja, paskirsto gaunamą ir išsiunčiamą korespondenciją, renka vyriausybės nutarimus ir normatyvinių dokumentų medžiagą, paruošia darbuotojų asmens bylas archyvavimui.
Pirkimo skyriuje dirba trys darbuotojai. Šiam skyriui vadovauja pirkimų skyriaus vadovas ir jam pavaldūs vadybininkai. Darbuotojai turi būti orientuoti į rinką, nes rinka nėra tai ką nuperkame parduoti, bet nuperkame tai, ką galime parduoti. Prekių pirkimas yra viena iš keturių prekybos įmonės veiklos sričių. Juo prasideda įmonės veiklos procesas. Prekių pirkimas priklauso nuo paklausos ir nuo pasiūlos.
Pirkimų skyriuje studentai atlieka tokius darbai:
Pardavimų – rinkodaros skyrius – sujungia vientisą įmonės partnerių gamybines ir komercinės veiklos valdymo filosofiją, strategiją ir taktiką, padedant tenkinti tam tikrus konkrečių vartotojų poreikius organizuojant prekių ir paslaugų pardavimą.
Pardavimų – rinkodaros skyriuje dirba 3-4 asmenys: padalinio vadovas(-ė) ir vadybininkai(-ės).
(Nuotrauka)
Pardavimo – rinkodaros skyriaus darbuotojai atlieka šiuos darbus:
Šiame skyriuje fiksuojamos finansinės – ūkinės operacijos, apskaičiuojami veiklos rezultatai.
Vadovaudamiesi teisės aktais ir apskaitos standartais studentai atlieka šias funkcijas: