Lietuvos verslo kolegija | LTVK
Lietuvos verslo kolegija | LTVK
Turizmo ir komunikacijos katedros dėstytojų konsultavimo laikai yra matomi tik prisijungus prie puslapio
Turizmo ir komunikacijos katedra kuruoja Turizmo ir pramogų verslo industrija studijų programos vykdymą. Šios studijų programos tikslas rengti kvalifikuotus vadybininkus, gebančius kurti turizmo paslaugų paketus ir organizuoti jų pardavimą, tirti ir analizuoti turizmo ir pramogų verslo rinką, verslo aplinką bei jos kitimo tendencijas, steigti ir valdyti turizmo, pramogų ir sveikatingumo paslaugas teikiančias įmones. Studijų programoje daug dėmesio skiriama verslumo, lyderystės, kritinio mąstymo ugdymui. Sėkmingai baigus studijas, kolegijos absolventams suteikiamas atitinkamai Turizmo ir poilsio profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir išduodamas profesinio bakalauro diplomas. Studentai, pasirinkę turizmo ir pramogų verslo industrijos studijų programą, gali rinktis vieną iš trijų specializacijų : Kelionių ir ekskursijų vadyba, SPA ir sveikatingumo turizmo vadyba, Renginių vadyba.
Mokymo ir mokymosi veiklos: paskaitos, seminarai, diskusijos, darbas grupėse, praktinės užduotys, atvejo analizė, įvairių projektų ir renginių rengimas. Studijų rezultatų vertinimo būdai: taikomas kaupiamasis vertinimas. Kaupiamojo vertinimo sudedamosiomis dalimis vertinami tam tikri studijų dalyko programoje numatyti studijų rezultatai. Kiekvieno dalyko arba modulio studijos baigiamos egzaminu arba studento savarankiškai atlikto darbo (projekto) įvertinimu. Galutinį pažymį sudaro dalyko programoje nustatytos kaupiamojo vertinimo sudedamosios dalys (pvz.: lankomumas, aktyvumas, tarpiniai atsiskaitymai, savarankiški darbai, egzaminas), kurių procentinė išraiška nustatoma studijų dalyko programoje.
Profesinės veiklos galimybės: šios programos absolventai gali dirbti specialistais turizmo informacijos centruose, ekskursijų ir edukacinių programų rengėjais ir vedėjais muziejuose, gidais, vadybininkais – konsultantais kelionių agentūrose, vadybininkais apgyvendinimo ir maitinimo įstaigose, renginių organizatoriais – renginių organizavimu užsiimančiose įmonėse, laisvalaikio ir pramogų centruose, apgyvendinimo įstaigose, SPA ir sveikatingumo paslaugas teikiančiuose centruose, o taip pat iniciatyvūs ir verslūs absolventai gali patys įkurti įmonę ir verstis šia veikla. Tolesnių studijų galimybės: absolventai gali siekti studijų rezultatų įskaitymo, jei nori studijuoti pagal universitetines pirmosios pakopos studijų programas. Baigę papildomąsias studijas arba įvykdę kitus aukštosios mokyklos nustatytus reikalavimus, turi teisę stoti į antrosios pakopos magistrantūros studijas.
Turizmo ir komunikacijos katedros dėstytojai atlieka tyrimus ir publikuoja tyrimų rezultatus šiose socialinių mokslų kryptyse:
Siūlomos praktikos vietos:
Siekiant, kad kolegijos absolventai sėkmingai įsidarbintų ir išliktų konkurencingi darbo rinkoje, programoje vyrauja praktinis mokymas. Praktikos atliekamos sėkmingai dirbančiose Lietuvos turizmo ir renginių verslo įmonėse. Šios programos socialiniai partneriai: viešbutis „Amberton Klaipėda“, Smiltynės jachtklubas, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras, Klaipėdos rajono turizmo informacijos centras, UAB „Amadeus Lietuva“, „Linksmas lagaminas“ ir kt. Studentai taip pat turi puikias galimybes pagal mainų programas studijuoti ir atlikti praktikas užsienio šalių institucijose.