Lietuvos verslo kolegija | LTVK
Lietuvos verslo kolegija | LTVK
Neformali programa
Mokymosi programos anotacija: Programoje suteikiamos žinios bei kompetencijos skirtos valdyti pokyčius, susijusius su IRT (informacinių ir ryšių technologijų) sprendimų diegimu, nustatyti kritinius IS (informacinių sistemų) komponentų gedimus, numatyti procedūras bei spręsti su veikimu iškilusias problemas, dalyvauti šių problemų sprendimuose bei priežiūroje, kuri yra susijusi su kylančiais pokyčiais. Tai apima dirbtinio intelekto panaudojimą siekiant optimizuoti problemų šalinimą, numatyti galimus gedimus, automatizuoti procesus ir pagerinti sprendimų priėmimą valdant ir prižiūrint IRT sistemas.
Profesinė veikla, kuria galima užsiimti baigus programą: Galės dirbti privačiame ir viešajame sektoriuje IRT specialistas, specialistas atsakingas už informacinę saugą, galės vykdyti administracinę veiklą, galės savarankiškai dalyvauti IS problemų valdymo procese, nustatyti galimus kritinius IS komponentų gedimus.
Trukmė: 54 dienos, 160 akad. val.
Mokymosi būdas: Nuotolinis
Programos kodas: 223003435
Mokymai prasideda: …
Kaina: 1024,81 €
Šioje temoje gilinamasi į pagrindinius skaitmeninės rinkodaros principus, dalyviai įgyja įgūdžių analizuoti rinkos tendencijas, nustatyti tikslines auditorijas, naudotis įvairiais skaitmeniniais kanalais ir vertinti kampanijos rezultatus.
Šioje temoje klausytojai susipažins su įvaizdžio formavimo, gerinimo ir išlaikymo metodais bei vartotojų elgsena internete. Nagrinėjami vartotojų psichologiniai modeliai, žmogiškieji neurologiniai aspektai tiek internete, tiek klasikinėje erdvėje. Tinklalapių bei socialinių tinklų vizualinė architektūra ir jos kūrimas bei valdymas siekiant iškeltų tikslų. Išklausę šią temą klausytojai galės analizuoti ir suprasti įvairių organizacijų poreikius ir problemas, keisti galutinį šių organizacijų rezultatą per organizacijos politikos, personalo, aplinkos, struktūros, prekės ženklo, strategijos valdymą bei daryti maksimalią įtaką šių organizacijų vartotojų elgsenai internete.
Klausytojai supažindinami su pagrindinėmis skaitmeninio marketingo sąvokomis ir koncepcija, bruožais ir sėkmės sąlygomis. Analizuojamos skirtingos elektroninio verslo formos ir jų specifika, nagrinėjamas skaitmeninio marketingo strateginis valdymas, suteikiantis organizacijai konkurencinio pranašumo ilguoju laikotarpiu. Dėmesys skiriamas skaitmeninio marketingo įrankiams ir jų praktinio taikymo aspektams organizacijų strateginio valdymo kontekste.
Šioje temoje nagrinėjama prekės ženklo strategija, klausytojams suteikiama įrankių ir įžvalgų, kaip veiksmingai kurti, poziciuonuoti ir išskirti prekės ženklus konkurencinėje aplinkoje.
Dalyviai sužinos, kaip susisteminti ir pristatyti savo kūrybinius darbus, kad jie atspindėtų jų unikalų stilių, stipriąsias puses ir siekius. Per teorinius ir praktinius užsiėmimus asmenys įgis strateginį požiūrį į karjeros planavimą, nustatys savo tikslus, stipriąsias puses ir galimybes kūrybinėje srityje.
Užimtumo tarnyba suteikia galimybę gauti finansavimą užimtiems (dirbantiems) asmenims norintiems mokytis ir įgyti kompetencijas ir kvalifikacijas pagal neformaliojo mokymo programas.
1. Prisiregistravę Užimtumo tarnyboje (UŽT) susisiekite telefonu su Jums priskirtu konsultantu (konsultantų duomenys vieši šioje nuorodoje) ir informuokite, kad norite dalyvauti šiuose mokymuose: Kibernetinis saugumas taikant dirbtinį intelektą.
2. Padiktuokite programos kodą: 223003435 ir nurodykite kursų pradžią bei pabaigą;
3. El. paštu [email protected] informuokite mus, ar finansavimą gaunate (užtenka žodinio UŽT konsultanto patvirtinimo).
4. Tvarkotės UŽT nurodytus reikiamus dokumentus (medicininė pažyma, galimos formos: 046/a, f047/a, f048/a, f083-1/a, f086/a) bei laukiate UŽT paruošto Mokymosi kupono.
5. Gavus Mokymosi kuponą, jo kopiją atsiųskite mums el. paštu. [email protected] (mokymosi kuponą dažniausiai išduoda likus 1 savaitei iki kursų pradžios).