Tarptautinis socialinio verslumo konkursas

Dalinamės akimirkomis iš balandžio 22-23 dienomis įvykusio Tarptautinio socialinio verslumo konkurso, kuris buvo įgyvendintas projekto „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021“ lyderystės platformos, kurią koordinuoja Lietuvos verslo kolegija, kartu su tarptautine socialinių inovacijų ir verslo vystymo programa „ChangeMakersOn“.
 

Renginio metu jaunimas turėjo galimybę išgirsti stiprių specialistų pranešimus iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos:
„(How to) Become The Change You Want To See In The World” (Simona Šimulytė – Lietuva), “Who is a social entrepreneur?” (Tuuli Parenson – Estija), “Social Business Canva” (Simonas Vakaris Savickas – Lietuva), “How to pitch?” (Salvis Roga – Latvija).
Dvi dienas intensyviai dirbęs jaunimas dalinosi savo socialinio verslo idėjomis ir pasinaudojo galimybe vystyti bei plėtoti jas toliau, naudojantis projekto mentorių pagalba (Mentoriai buvo iš Ukrainos, Mauricijaus, Bulgarijos, Vokietijos ir Lietuvos).
Konkurso trečios vietos nugalėtojai – komanda „Loko” laimėjo Lighthouse Flex narystę  + socialinio verslo dovanų kuponą (vertė 100 eurų) bei Choose Klaipėda Lyderystės platformos įsteigtą atributiką.
Antrosios vietos nugalėtojai – „Fetile bin” laimėjo Lighthouse 2 valandų mentorystę (Steigėjas Lighthouse) + socialinio verslo dovanų kuponą (vertė 150 eurų), bei Choose Klaipėda Lyderystės platformos įsteigtą atributiką + (Papildomas prizas įsteigtas ChangeMakersOn) Tarptautinę verslo mentorystės programą pasirinktoje užsienio valstybėje iki 3 mėn.
Pirmosios vietos nugalėtojai – komanda „Be mindful” laimėjo Tarptautinę verslo mentorystės programą pasirinktoje užsienio valstybėje iki 6 mėn. (Steigėjas ChangeMakersOn) + socialinio verslo dovanų kuponas (Vertė 200 eurų) bei Choose Klaipėda Lyderystės platformos įsteigtą atributiką.

Photocredits: Aleksandra Lobaškova
[ ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ][]