Klaipėdos prekybos pramonės ir amatų rūmų kartu su rūmų nariu UAB „Stenda“ seminaras „2022 m. reklamos tendencijos“

LTVK Strateginės plėtros ir komunikacijos skyriaus vadovas kartu su skyriaus specialiste kovo 2 d. dalyvavo Klaipėdos prekybos pramonės ir amatų rūmų kartu su rūmų nariu UAB „Stenda“ (reklamos agentūra „Stand UP“) rengtame seminare „2022 m. reklamos tendencijos“. Seminaro metu buvo pristatoma, kokias tendencijas stebėsime reklamos rinkoje bei ką turi žinoti kiekvienas reklamos ir marketingo specialistas. Buvo pristatytos 2022 m. reklamos bei dizaino srities naujovės, kurios neliks nepastebėtos: „no edit“, „tvarus žmogiškumas“ bei rūpestis planeta. Pranešėja: Inesa Budginė, reklamos agentūros „Stand UP“ steigėja bei kūrybos vadovė.