Profadienis 2017

Šiemet net dvi Lietuvos verslo kolegijos komandos (Vilniaus ir Klaipėdos) spalio 19 d. dalyvavo “Europos namuose” nacionalinėje Lietuvos kolegijų studentų verslumo dienoje – PROFADIENIS.  Startavęs rugsėjį  projektas sutraukė 607 studentų atrankos metu ir daugiau nei 120 finalo dalyvių.

Projekto idėja – suteikti galimybę jauniems žmonėms išbandyti savo jėgas sprendžiant įmonėms aktualias situacijas. Specialiai renginiui parengtos atvejo analizės buvo suskirtstytos į verslo inovacijų, projektų valdymo, marketingo,  skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos kategorijas.
Šių metų renginyje SEB banko komanda kvietė kartu kurti naują bankinį produktą jaunimui, BIOK laboratorija  kartu su Lietuvos Marketingo asociacija – analizuoti kalėdinių kosmetikos rinkinių kainodarą, skaitmeninės kainodaros užduotis parengta įmonės Digital Academy skatino parinkti efektyvias skaitmeninės rinkodaros priemones smulkiam drabužių dizainerės verslui. Sparčiai auganti Western Union kompanija įtraukė į realiai jų įmonės įgyvendinto projekto valdymo sprendimų nagrinėjimą, o komunikacijos konsultacijų bendrovė Integrity pakvietė patyrinėti socialinių tinklų nuomonės lyderių įtraukimo galimybes viešinant naują paslaugą.
„PROFADIENIO tiklas yra parodyti jauniems žmonėms, kaip lengva spręsti verslo problemas, rasti kūrybiškų sprendimų, jei šalia yra patyręs tos srities specialistas, jei vengiame rafinuotos akademinės kalbos, bet orientuojamės į paprastą kalbą. Specialiai parengtos patyriminės situacijos buvo orientuotos į realių verslo problemų sprendimą. Pavyzdžiui, viena užduotis skirta įvertinti įmonės persikraustymo į kitas patalpas klausimus, kita – gebėti parinkti socialinių tinklų nuomonių lyderį (angl. influencerį) paslaugai pristatyti– renginio programą komentavo PROFADIENIO vadovė Lina Mačernienė.
[, , , , , , , , , , ][]