Papildoma informacija

Lietuvos verslo kolegijos studentai gali kreiptis psichologinės pagalbos kai patiria emocinius sunkumus, kai yra sunku mokytis, kamuoja nerimas, vienišumo jausmas, liūdesys, motyvacijos stoka, kai atsiranda nesutarimų su aplinkiniais, sunku priimti sprendimus, aplanko slegiančios mintys, kai atrodo, kad nėra išeities. Taip pat paveiktiems asmeninių traumų, skyrybų, šeimos narių netekties ar sunkios ligos, turintiems problemų darbe ar moksle, valgymo sutrikimų, piktnaudžiaujantiems alkoholiu ar kitomis narkotinėmis medžiagomis.

Dėl psichologinių konsultacijų galima kreiptis ne tik asmeniniais klausimais ir klausimais susijusiais su psichologine sveikata, bet ir su studijomis: laiko planavimo, efektyvaus mokymosi, motyvacijos stokos, viešo kalbėjimo         klausimais.

Kviečiame Lietuvos verslo kolegijos studentus registruotis į konfidencialias nemokamas psichologines konsultacijas.

Kontaktai: 

Vilniaus studentams:

Psichologė Marina Guptor

El. paštas: [email protected] arba [email protected]

 

Klaipėdos studentams:

Psichologė Kristina - Černiauskaitė - Lohynovych

El. paštas: [email protected]

Tel. nr: +370 67848528

Vieta: Birutės g. 8B II a. Klaipėda.

Kita naudinga informacija:

Informacija, kur galima kreiptis pagalbos skubiu atveju: Psichologinė pagalba

Lietuvos studentų sąjungos vykdomas projektas yra finansiškai remiamas iš Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo, kurį administruoja LR sveikatos apsaugos ministerija.

 
 

Psichologinė pagalba (nemokama ir anonimiška)

Šiuo sudėtingu laikotarpiu kartais tikrai sunku susitvarkysi su savo jausmais, emocijomis, būsenomis.
Kviečiame pasinaudoti puikia galimybe gauti nemokamą ir, pagal pageidavimą, anonimišką psichologinę pagalbą.
Konsultacijos šiuo metu vyksta nuotoliniu būdu.

Registruoja patys psichologai mob. (8 640) 93348, el. p. [email protected]
Daugiau apie paslaugą galima rasti čia https://bit.ly/3sjdMQq

Čia galite užsisakyti Jums reikalingą pažymą.

Suveskite informaciją, ją gaus administracija, paruoš Jums pažymą ir atsiųs elektroniniu paštu.

 

Nebūk naivus kelyje

Lietuvos verslo kolegija 2015 m. kovo 18 d. pasirašė pritarimą socialiniam projektui ,,Nebūk naivus kelyje” ir įsipareigoja informuoti studentus apie atsakingą keliavimą.

Socialinio projekto – „Nebūk naivus kelyje“  iniciatyva

Atkreipiant dėmesį į pastarųjų metų tragiškus įvykus dėl jaunimo neatsakingo ir neapgalvotai pasirinkto keliavimo, būdo , atkreipiant dėmesį į sparčiai paplitusį jaunimo neatsargų bendravimą  socialiniuose tinkluose su nepažįstamais žmonėmis, vis populiarėjančią bendrakeleivių paiešką internetu,  jaučiame pareigą  į studentų elgesio taisykles įtraukti punktus apie atsakingą keliavimą.

Mūsų pasiūlymai kokių  atsargumo priemonių reikėtų laikytis keliaujant su nepažįstamu asmeniu:

  • Jei yra galimybė – prieš kelionę patiems šiek tiek pabendrauti su vairuotoju.
  • Jeigu įmanoma, reikėtų pasižiūrėti to žmogaus socialinio tinklo profilį, susirinkti informaciją apie jį, galbūt paklausti kitų žmonių, kurie jau yra važiavę su tuo žmogumi, ar jis yra nepavojingas.
  • Prieš sėdant į nepažįstamojo automobilį būtina artimuosius informuoti apie automobilio markę, modelį, spalvą, valstybinį numerį ir nurodyti vietą, kur keliaujate. Būtina kad ši informacija būtų iš anksto perduodama artimiems žmonėms
  • Įsėdę pirmiausiai patikrinkite, ar durys neužsirakina automatiškai, nes vairuotojas gali būti įjungęs automatinį durų užraktą ir tada duris galima atidaryti tik iš lauko pusės. Suvaidinkite, kad blogai uždarėte duris ir patikrinkite jas.
  • Jei ten, kur esate yra kitų žmonių ar namų, vos tik įsėdę galite jiems pamojuoti ir apsimesti, kad atsisveikinate. Tada vairuotojas galvos, kad Jūsų draugai žino, į kokį automobilį įsėdote.
  • Neblogai turėti šalia savęs ašarinių dujų balionėli, dėl viso pikto. Tačiau gerai išsiaiškinkite, ar tai nedraudžia įstatymai toje vietovėje, kur keliaujate jį naudoti (kai kuriuose šalyse tai draudžiama).
  • Jei vairuotojas važiuoja ilgą kelią, siūlo pailsėti ir numigti kartu kurį laiką, niekada nesutikite. Sakykite, kad vykstate pas draugą ir ten išsimiegosite. Jei jis vis dėl to sustos ir sakys, kad jam reikia pailsėti, geriau išlipkite ir stabdykite kitą automobilį.
  • Jei pajaučiate, kad kažkas ne taip, tačiau nesate visiškai tikri, labai geras būdas yra tiesiog pasakyti vairuotojui, kad jums bloga ir paprašyti, kad stotų, nes tuoj vemsite. Jis, žinoma, sustos, nes nenorės, kad tai atsitiktų jo automobilyje. Automobiliui vos tik sustojus, eikite kuo toliau nuo jo ir pasakykite vairuotojui, kad kelionės nebetęsite.
  • Pastebėjus keistą nepažįstamo vairuotojo elgesį, nereikėtų sėdėti rankų sudėjus. „Jei žmogus mato, kad vairuotojas pradeda elgtis keistai, važiuoja visiškai ne ta kryptimi, reiktų bandyti parašyti trumpąją žinutę ar paskambinti bendruoju pagalbos telefonu 112.
  • Dėl visa ko, visada turėkite su savimi tualetinio popieriaus ritinėlį ar vienkartinių nosinaičių ir žiebtuvėlį. Vairuotojui atsisakius sustoti, uždekite tualetinį popierių ar nosinaites ir meskite ant galinių sėdynių. Dūmai ir ugnis privers vairuotoją sustoti, o visa tai, be abejo, atkreips pravažiuojančių automobilių vairuotojų bei keleivių dėmesį.
  • Bet kuriuo atveju, kad ir kas atsitiktų, stenkitės visada išlikti ramūs ir pasitikintys savimi. Neleiskite panikai užvaldyti jūsų pačių.
  • Prieš kelionę įsitikinti, kad įkrautas judriojo ryšio telefono akumuliatorius – esant būtinumui susisiekti su artimaisiais, draugais ar išsikviesti pagalbą.
  • Prieš įsėsdamas į transporto priemonę, įsidėmėti ar užsirašyti jos modelį, markę, valstybinį numerį ir spalvą – esant būtinumui policija galėtų lengviau ir greičiau surasti transporto priemonę.
  • Atsisėsti į transporto priemonę ant galinės sėdynės, kuo toliau nuo vairuotojo, kad būtų galima stebėti jo veiksmus.
  • Važiuojant, nuolat stebėti aplinką, t. y. pravažiuojančius kelio ženklus (pvz. miestelio, kaimo pavadinimus, nuorodas ir pan.), stulpelius žyminčius kilometrus, objektus (pvz. vandens bokštą ir pan.) ir t. t. – esant būtinumui galėtų nurodyti kuo tikslesnę važiavimo arba sustojimo vietą, kad prireikus pagalbos tarnybos galėtų reaguoti kuo skubiau.
  • Apie tokį vykimą pranešti artimajam arba draugui ir įsėdus į transporto priemonę nusiųsti jam SMS žinutę apie šios transporto priemonės duomenis (modelį, markę, valstybinį numerį, spalvą) ir nuolat SMS žinute informuoti jį apie važiavimo kryptį – esant būtinumui jis galėtų žinoti kuo tikslesnę vykstančio asmens vietą, kviečiant pagalbos tarnybas.
  • Vairuotojui nusukus nuo kelio ar jam pradėjus elgtis neadekvačiai (įtartinai), pareikalauti jo sustoti ir išleisti jus.
  • Jeigu važiuojant, pastebima, kad užblokuotos (užrakintos) transporto priemonės durelės, kad būtų galima išlipti, o vairuotojui nereaguojant į prašymą sustoti ir išleisti, reikia pabandyti išdaužti stiklą arba kitaip atkreipti pravažiuojančių kitų transporto priemonių vairuotojų dėmesį.

Pats efektyviausias ir greičiausias būdas išsikviesti į įvykio vietą atitinkamas pagalbos tarnybas – pagalbos reikiančiam pranešėjui skambinant bendruoju pagalbos telefono numeriu 112, kadangi Centre įdiegta skambinančiojo vietos nustatymo sistema, kuri veikia skambinant iš stacionarių ir mobiliųjų (su SIM kortelėmis ir be SIM kortelių) ryšio priemonių. Tačiau mobiliojo ryšio operatorių skambinančiojo vietos nustatymo sistemų tikslumas svyruoja nuo 100 iki 700 metrų miesto teritorijoje ir nuo 5 iki 30 kilometrų užmiestyje, todėl automatinis vietos nustatymas yra naudojamas tik kaip pirminio lygmens vietos nustatymo priemonė, kai skambinantysis nežino miesto ar rajono. Todėl priimant pagalbos prašymą pagrindinis įvykio vietos nustatymas yra, kaip buvo aukščiau minėta, kuo tikslesnė skambinančiojo nurodyta vieta ir informacija, padedanti kuo greičiau nustatyti įvykio vietą arba nukentėjusįjį asmenį, kas turi didelę reikšmę atitinkamų pagalbos tarnybų padėjimas nukentėjusiajam asmeniui įvykio vietoje. Kuo tikslesnė nurodyta įvykio vieta, tuo lengviau ir greičiau bus surastas nukentėjusysis, kuriam bus suteikta reikalinga pagalba.

Pagalbos prašymas Centre priimamas ir tada, kai gresia pavojus sveikatai arba gyvybei, todėl rekomenduotina nelaukti ir bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 kreiptis tik pamačius nepažįstamojo vairuotojo įtartinus veiksmus (pvz. nuo autostrados pasuko į žvyrkelio kelią, pasuko į mišką, sakydamas, kad taip greičiau atvyksite į reikiamą vietą, pradėjo neadekvačiai elgtis ir kalbėti įtartinomis temomis ir pan.), neatsižvelgiant į tai, kad atvykus policijai, nepasitvirtins įtarimai dėl nepažįstamo vairuotojo.

Lietuvos verslo kolegijos studentų atstovybė (LTVK SA) - tai draugiškas kolektyvas, kuriame susibūrę kūrybingi, išradingi, originalūs bei entuziastingi studentai. Studentų atstovybė stengiasi kuo geriau atstovauti Lietuvos verslo kolegijos studentų interesus ir padėti formuoti gerą kolegijos įvaizdį, išlaikyti tradicijas jos viduje bei už jos ribų.

Pagrindinis LTVK SA tikslas – atstovauti kolegijos studentų interesus bei tarpininkauti tarp dėstytojų ir studentų.

Lietuvos verslo kolegijos studentų atstovybėje funkcionuoja 4 skyriai: renginių ir projektų organizavimo, ryšių su visuomene koordinavimo, studentų pažymėjimo koordinavimo, finansų paieškos ir projektų. 

Visi LTVK SA skyriai atstovauja studentų interesus ir savo pasiūlymais Kolegijos akademinei tarybai siekia gerinti studijų kokybę bei rūpinasi studentų laisvalaikiu.

LTVK SA Kolegijoje kiekvienais metais organizuoja tradicija tapusius  renginius: Mokslo ir žinių diena, “fuksų” krikštynos, Šv. Kalėdų šventė kolegijos bendruomenei, Šv. Kalėdų šventė Smeltės vaikų namams, Užgavėnės, Kraujo donorystės akcija per Valentino dieną, Picos ir kino naktis, Sportiada Melnragės II paplūdymyje, Kalėdinis senių šalčių bėgimas Klaipėdos mieste. Taip pat LTVK SA prisideda prie Mokslinių darbų konferencijos, Tarptautinės studentų ir moksleivių konferencijos, Diplomų teikimo ceremonijos bei kitų renginių organizavimo.

Svarbiausi studentų sąjungos tikslai yra šie:

  • Telkti studentus demokratinės, teisinės, pilietinės visuomenės kūrimui Lietuvoje;
  • Aktyviai dalyvauti, kuriant demokratinę švietimo sistemą, atitinkančią studentų interesus ir garantuojančią jų teisių apsaugą;
  • Aktyviai dalyvauti, įtvirtinant, realizuojant ir ginant studentų teises ir laisves Lietuvos verslo kolegijoje ir už jos ribų;
  • Padėti tobulinti studijų procesą, studentų atliekamus mokslinius taikomojo pobūdžio tyrimus, stiprinti mokslo ir praktikos ryšius;
  • Siekti, kad būtų sudarytos tinkamos sąlygos studentų mokymuisi, jų socialiniams, ekonominiams bei dvasiniams poreikiams tenkinti;
  • Palaikyti istoriškai nusistovėjusias ir kurti naujas studentų tradicijas.

Jei esi aktyvus, iniciatyvus, mėgstantis bendrauti, kūrybingas, sumanus, nori įvairesnės patirites ir neblėstančių įspūdžių, tuomet LTVK Studentų atstovybei tavęs reikia. Junkis prie mūsų!

Erasmus student network (ESN KUK) - tai Erasmus studentų tinklo padalinys (sekcija) Klaipėdoje. Sekcija įkurta 2011 metais ir nuo tada veikia Klaipėdos valstybinėje kolegijoje ir Klaipėdos universitete, o nuo 2018 metų veikia ir Lietuvos verslo kolegijoje Klaipėdos mieste. Sekcijoje esančių narių skaičius kintantis kiekvieną semestrą, bet visuomet yra ne mažesnis nei 20 narių. Sekcija pastebima ne tik ESN Lietuvos mastu, bet taip pat aktyviai dalyvauja ir miesto renginiuose, taip skatindama didesnį Erasmus studentų įsitraukimą į vietos gyvenimą.

Erasmus Studentų Tinklas Lietuvoje (ESN Lietuva) tai nevyriausybinė, ne pelno siekianti organizacija, veikianti principu „studentai padeda studentams“. ESN Lietuva nariai – jauni žmonės, savanoriškai padedantys studentams, atvykstantiems į Lietuvą pagal studijų mainų programas, prisitaikyti ir integruotis naujoje aplinkoje. Be kita ko, organizacija puoselėja tarpkultūrinę komunikaciją, toleranciją bei tarpusavio supratimą, skatindama užsienio ir Lietuvos studentus, sugrįžusius iš mainų, dalintis svetur sukauptomis patirtimis.

ESN KUK mentoriai siekia, jog atvykę Erasmus studentai lengviau integruotųsi į jiems naują aplinką ir savo viešnagę Lietuvoje prisimintų kaip vieną smagiausių įvykių savo gyvenime! Mentoriai padedami aukštųjų mokyklų organizuoja bei koordinuoja Erasmus studentų laisvalaikį (kelionės Lietuvoje, tarpkultūriniai vakarai, filmų peržiūros, piknikai ir pan.), taip pat rengia socialines akcijas (Erasmus in Schools, Social inclusion days).

 
 
 

Ekonomikos studijų programos studentų iniciatyva 2003 metais Lietuvos verslo kolegijoje buvo įsteigtas Ekonomistų klubas ir Akademinės tarybos buvo patvirtinti šio klubo įstatai. Šio klubo pagrindiniai tikslai yra:

  • Integruoti ekonomikos studijas į praktinę veiklą, plėsti ryšius su kitomis, panašia veikla užsiimančiomis organizacijomis, įstoti į tarptautinį ekonomistų klubą - AISEC;
  • Rengti diskusijas, seminarus, susitikimus bei kitus renginius ekonominiais klausimais;
  • Organizuoti klubo narių programų, projektų kūrimą ir įgyvendinimą;
  • Plėsti ryšius tarp klubo narių, mokslininkų, verslo ir kitų, su ekonomikos mokslu susijusių žmonių;
  • Plėsti tarptautinį bendradarbiavimą.

Kuo naudingas LSP?

  • Studento statusą įrodantis dokumentas.

LSP – tai pagrindinis studentos dokumentas, suteikiantis teisę naudotis Tavo aukštosios mokyklos biblioteka, inventoriumi, naudojamas laikant egzaminus, sužinant pažymius ir jungiantis prie aukštosios mokyklos vidinės informacinės sistemos.         

  • Suteikia nuolaidas ir lengvatas.

LSP taip pat suteikia Tau teisę naudotis šalies viešojo transporto lengvatomis bei įvairiomis tik studentams skirtomis nuolaidomis visoje Lietuvoje.

  • Kartu su partnerystės programa.

Turėdamas LSP dalyvausi partnerystės programoje, siūlančioje daug naudingų, Tavo studentiško biudžeto lėšas taupančių pasiūlymų.

Kaip gauti LSP?


1 žingsnis.

  • Registruokis tinklalapyje www.lsp.lt.
  • Kai sistema patvirtins Tavo duomenis, įkelk į sistemą savo nuotrauką ir pasirink paslaugą „Naujo LSP užsakymas“.
  • Nuspręsk, kaip atsiimsi pažymėjimą: iš Luminor Swedbank mobiliųjų komandų, kurios jį Tau atveš tiesiai į aukštąją mokyklą, arba iš Luminor Swedbank banko skyriaus.
  •  Pasirink mokėjimo būdą – Luminor Swedbank interneto banke arba padalinyje.

2 žingsnis.

  • El. paštu gausi pranešimą, kai LSP bus pagamintas.
  • Kol lauksi pranešimo, prisijungęs www.lsp.lt gali sužinoti savo užsakymo būseną.

3 žingsnis.

  • Prieš atvykdamas atsiimti LSP, atsispausdink LSP išdavimo sutartį.
  • Sumokėk už LSP. Jei atsiimti LSP atvyksi į banko padalinį ir pageidauji atsiskaityti jame, atsispausdink mokėjimo kvitą.

4 žingsnis

  • Atvyk atsiimti LSP. Atvykdamas atsinešk sutartį ir pasirašyk ją darbuotojo akivaizdoje.
  • Jei dar nesumokėjai už LSP, padaryk tai dabar.

Jei pastebėjai netikslumų LSP nurodytuose duomenyse, informuok darbuotoją ir nepriimk LSP.

Kaip pratęsti LSP?


1 žingsnis.

  • Registruokis tinklalapyje www.lsp.lt.
  • Pasirink paslaugą „LSP pratęsimas“.
  • Nuspręsk, kaip atsiimti pažymėjimą pratęsiančią hologramą: iš Luminor Swedbank mobiliųjų komandų, kurios ją Tau atveš tiesiai į aukštąją mokyklą, arba iš Luminor Swedbank banko skyriaus.
  • Sumokėk už pratęsimą internetu arba atsispausdink mokėjimo kvitą, jei pageidauji sumokėti skyriuje.

2 žingsnis.

  • Atsiimk pažymėjimą pratęsiančią hologramą.
  • Jei atsiimi hologramą banko skyriuje ir dar nesumokėjai už LSP pratęsimą, padaryk tai dabar.
Į viršų